Παραγγελίες και Αποστολές.

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε παραγγελία online μέσα από το site μας, προσθέτοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι και ακολουθώντας τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Σε ποιες περιοχές πραγματοποιείτε αποστολές;

Αποστέλλουμε σε όλη την Ελλάδα, καθώς και στην Κύπρο κατόπιν συνεννόησης.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Τα μεταφορικά δεν κοστίζουν καθώς τα καλύπτουμε εμεις.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Μετά την αποστολή, θα λάβετε email με τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number) για να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Παρακολουθήστε την κατάσταση της παραγγελίας σας: Η πλατφόρμα μας παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας μέσω του αριθμού αποστολής.

Πληρωμές και Επιστροφές

Ποιες μέθοδοι πληρωμής υποστηρίζονται;

Δεχόμαστε πληρωμές μέσω χρεωστικών/πιστωτικών καρτών, PayPal, αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης.

Είναι ασφαλείς οι πληρωμές μέσω του site σας;

Ναι, όλες οι πληρωμές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλών πλατφορμών και με χρήση πρωτοκόλλου SSL.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.

Τι γίνεται αν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό;

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση χωρίς επιπλέον κόστος. Αρκεί να μας ειδοποιήσετε εντός 14 ημερών.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Επικοινωνήστε μαζί μας για τις λεπτομέρειες.

Φίλτρα Νερού: Επιλογή και Χρήση

Πώς να επιλέξω το κατάλληλο φίλτρο νερού για το σπίτι μου;

Η επιλογή εξαρτάται από την ποιότητα του νερού στην περιοχή σας, τον τύπο εγκατάστασης που επιθυμείτε και τις ανάγκες της οικογένειάς σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για εξατομικευμένη πρόταση.

Υπάρχουν φίλτρα που αφαιρούν το χλώριο;

Ναι, διαθέτουμε φίλτρα ενεργού άνθρακα που αφαιρούν αποτελεσματικά το χλώριο και άλλες βλαβερές ουσίες από το νερό.

Τα φίλτρα χρειάζονται ρεύμα ή μπαταρίες;

Όχι, τα περισσότερα οικιακά φίλτρα δεν απαιτούν παροχή ρεύματος. Είναι απλά στην εγκατάσταση και λειτουργούν μηχανικά ή με την πίεση του νερού.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε φίλτρο βρύσης και φίλτρο πάγκου;

Το φίλτρο βρύσης τοποθετείται απευθείας πάνω στη βρύση και είναι πιο οικονομικό, ενώ το φίλτρο πάγκου είναι πιο αποδοτικό και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το φίλτρο και για το μαγείρεμα;

Φυσικά! Το νερό από τα φίλτρα μας είναι κατάλληλο και για μαγείρεμα, καθώς είναι καθαρότερο και πιο ασφαλές.

Φίλτρα και Συντήρηση

Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω το φίλτρο μου;

Η συχνότητα αντικατάστασης εξαρτάται από τον τύπο φίλτρου, την κατανάλωση καθώς και την ποιότητα του νερού στην περιοχή που βρίσκεσται. Συνήθως, προτείνεται αλλαγή κάθε 6 έως 12 μήνες.

Πώς θα καταλάβω ότι το φίλτρο χρειάζεται αλλαγή;

Ενδείξεις μπορεί να είναι η μείωση ροής του νερού ή αλλαγή στη γεύση/οσμή. Πολλά φίλτρα διαθέτουν και ένδειξη χρήσης.

Παρέχετε οδηγίες για την αντικατάσταση φίλτρων;

Ναι, κάθε φίλτρο συνοδεύεται από αναλυτικές οδηγίες.

Τι συμβαίνει αν δεν αλλάξω εγκαίρως το φίλτρο;

Η καθυστερημένη αλλαγή μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα φιλτραρίσματος και να επιβαρύνει την υγεία σας.

Που μπορώ να αγοράσω ανταλλακτικά φίλτρα;

Όλα τα ανταλλακτικά φίλτρα είναι διαθέσιμα στο site μας καθώς και στο κατάστημα μας Εγνατίας 45 στην Θεσσαλονίκη. Μπορείτε να τα βρείτε εύκολα ανά κατηγορία προϊόντος.

Τεχνική Υποστήριξη και Συνεργασίες

Παρέχετε τεχνική υποστήριξη για εγκατάσταση;

Ναι, μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε τηλεφωνικά ή μέσω email για την εγκατάσταση, ή να σας προτείνουμε τεχνικό συνεργάτη.

Έχω επιχείρηση. Μπορώ να αγοράσω χονδρική;

Βεβαίως. Προσφέρουμε ειδικές τιμές και υποστήριξη για επαγγελματίες. Επικοινωνήστε μαζί μας για συνεργασία.

Πώς μπορώ να γίνω συνεργάτης της Filterpik;

Στείλτε μας αίτημα μέσω της φόρμας συνεργασίας ή καλέστε μας. Εξετάζουμε κάθε συνεργασία ξεχωριστά.

Υπάρχει εγγύηση στα προϊόντα σας;

Ναι, όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας. Η διάρκεια διαφέρει ανάλογα με το προϊόν.

Αν αντιμετωπίσω πρόβλημα, πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να μας καλέσετε, να στείλετε email ή να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα μας. Ανταποκρινόμαστε άμεσα!